Subject: Teabenõue COVID-19 vaktsiinikahjude mittehüvitamise otsuste vaidemenetluste ja kohtuvaidluste tööjõukulude kohta
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 13:48:21 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Digiallkirjastatud teabenõue on lisatud.

Palume registreerida teabenõue dokumendihaldussüsteemides korrektselt, st 
meie poolt dokumendile pandud pealkirjaga. "Pöördumine" ei ole antud 
dokumendi pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume pealkirjana 
mitte kasutada.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    +372 503 2251
E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/